Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Δημοτικών Αρχόντων Κατορθώματα...και Όχι Μόνον!


Συγνώμη φίλτατε Μικάλεφ μου ,μα ένεκα της ανωνυμίας μου η οποία μου επιτρέπει να λέω την γνώμη μου μου άφοβα ,έχω να πώ πως είσαι η χειρότερη δημοτική ηγεσία από κτήσεως Ρώμης.

Ρε άχρηστοι ,την Μεγάλη Παρασκευή το μεσημέρι επιλέξατε να καθαρήσετε την πάνω πλατεία με εκείνο το θεοβρώμικο μηχάνημα-σκούπα ,έτσι ώστε να φεύγουν τρέχοντας οι κυρίες με τα πεντακάθαρα φουστάνια τους;

Αμ το άλλο που το βάζεις;
Το Μεγάλο Σαββάτο το βράδυ μετά την ανάσταση κάποιος φωστήρας αποφάσισε μετά την ανάσταση να ανεβάσει τις μπάρες ακριβώς έξω από του Ζήσιμου ,με αποτέλεσμα οι φιλαρμονικές που περνούσαν από το σημείο αυτό να σωριάζονταν καταής!
Παρεκτός και ήταν προς ψυχαγωγίαν πασών των επισκευτών μας!

Αν τα καταφέρω θα ανεβάσω το εν λόγω κατόρθωμα εις βίντεον μορφήν ,ούτως ώστε ινα παντάπασιν απολάυσωσιν!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Site Meter